Τα Πολυάροτρα με σύστημα αζώτου είναι έτσι κατασκευασμένα ώστε να μπορούν να δουλεύουν αδιάκοπα, ξεπερνώντας οποιοδήποτε εμπόδιο καθώς είναι εξοπλισμένα με κλειστό υδραυλικό κύκλωμα όπου με την βοήθεια του αζώτου κάθε ένα σταβάρι λειτουργεί ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα και έτσι το άροτρο δουλεύει αδιάκοπα σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Για ακόμα μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια ζωής σε όλα τα Πολυάροτρα το κεντρικό πλαίσιο είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο:
Για καλύτερη προσαρμογή του μηχανήματος με το τρακτερ σε όλα τα Πολυάροτρα η έλξη είναι μετακινούμενη.
Το κέντρο βάρος του αρότρου προσαρμόζεται στο κέντρο του τρακτεριού με αποτέλεσμα ένα ιδανικό όργωμα.
Η έλξη του αρότρου έχει πολλαπλές θέσεις προσαρμογής.
Το φτερό είναι ιδιαίτερα μακρύ και γυρτό κατασκευασμένο από λαμαρίνα πάχους 8 χιλ.με ειδική σκληρότητα και ελαστικότητα.
Με το καινούργιο φτερό επιτυγχάνεται ομαλή ολίσθηση του εδάφους και ενδείκνυται για όλους τους τύπους εδαφών και έχει ελάχιστη φθορά στην διάρκεια εργασίας.
Το βάθος εργασίας της ρόδας μπορεί να ρυθμίζεται μηχανικά από ένα εντατήρα ( στάνταρ ), μπορεί να ρυθμίστεί και υδραυλικά από την καμπίνα του τρακτεριού.
Η χρήση της ρόδας στα πολυάροτρα κρίνεται απαραίτητη για μια σταθερή πορεία, τα πολυάροτρα από 11 - 13 υνιά έχουν δύο ρόδες εργασίας
► Σύνδεση τριών σημέιων με τρακτέρ
► Δυνατότητα μετακίνησης έλξης
► Ελαστική ρόδα μηχανικά ρυθμιζόμενη
► Κυρίως πλαίσιο από κοιλοδοκό 120Χ120
► Υνί με προύνι και μεγάλο φτερό
► Ελεύθερο ύψος από το πλαίσιο 81 εκατ.
► Δυνατότητα κατασκευής με προέκταση σταβαριού +1
► Βίδα ασφαλείας
► Ελαστική ρόδα